Wegens vervanging zijn wij op zoek naar een enthousiaste en punctuele HR medewerker om ons team te versterken.

HR medewerker (min. 32 uur)

In deze rol ondersteun je de dagelijkse HR-activiteiten en draag je bij aan de uitvoering van HR-beleid en -procedures. Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en helpt bij verschillende HR-processen, zoals werving, indiensttreding, personeelsadministratie en opleiding.

Wat ga je doen?

  • Ondersteunen bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers;
  • Beheren van de personeelsadministratie en zorgen voor een nauwkeurige registratie van gegevens;
  • Ondersteunen bij het in dienst treden van nieuwe medewerkers;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en beantwoorden van HR- gerelateerde vragen;
  • Assisteren bij de organisatie van cursussen en opleidingen;
  • Bijhouden van gewerkte uren, verlof- en verzuimregistraties;
  • Opstellen beoordelingen en functioneringsgesprekken.

Wat breng je mee?

  • Afgeronde MBO diploma in de richting van HR;
  • Minimaal 1 of 2 jaar ervaring in een vergelijkbare rol;
  • Uitstekende communicatieve en organisatorische vaardigheden;
  • Proactieve en nauwkeurige werkhouding;
  • Vermogen om vertrouwelijke informatie discreet te behandelen;
  • Je beheerst de Nederlandse taal perfect en de Engelse taal goed;
  • Ervaring met HR-software en computersystemen is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamisch team;
  • Goede arbeidsvoorwaarden;
  • Een marktconform salaris volgens de CAO Bouw & Infra (o.v.v. overgang naar een ander CAO in de toekomst);
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Een fijne werksfeer waar hard werken en plezier hand in hand gaan.

Herken jij jezelf in deze omschrijving en ben je klaar om ons team te versterken? Of wil je meer informatie over deze functie/ ons bedrijf? Neem contact op met mevrouw G. Balvert via telefoonnummer 0172-573635 of stuur een e-mail naar g.balvert@balvert.nl.